Wednesday, March 20, 2013

SAHABAT vs SAHABAT

bismillah...

dugaan besa. malam ni! ceyh...sume sbb sorang manusia b'gelar sahabat. aku ngn perasaan bangang abadi, pg call kawan aku yg sorang ni (x-classmate) demi menyempurnakan hajat seorang sahabat yg lagi satu ni utk dga sore sahabat aku ni.

tak paham? mampus la. aku pown saje buat ayat cam haram kt sni.

selesai b'ckp kt fon dgn muke berseri...

"sedap la sore dia kak taty.."

"huh! ko gile???"

henset. aku bukak henset. taip mesej laju2.

"kawan aku puji sore ko sedap. tp aku tak pk camtu"

drittt3... mesej baru pown masuk.

"say thankz kt kwn anda...hnye owg yg memahami je yg taw pkara 2"

selesai bce mesej tu. aku bg sahabat aku yg tengah peluk patung penyu bliau bce mesej t'sebut.

dia gelak. kemain lagi...demi mengelakkan rase prasan yg t'lampau, aku reply mesej sahabat aku tuh. elak berasa terus dilambung tinggi.

kesimpulan. korang berdua, yakni sahabat-sahabat aku...BOLEH BLAH~


No comments:

Post a Comment

Followers