Friday, March 15, 2013

ADOI PESAKIT

bismillah...

selesai keje kat 4EF. seminggu. alhamdulillah. takde komplen tak memberangsangkan dr staff wad tu. ari ni taym amik observation, aku dgn ramah, tanya patient katil 14E.

"nape kaki patah?"

"main bola"

"tendang tiang ke?" tanya prada nyah.

dia pandang. terkejut. "bukan. terpijak bola"

aku plak terkejut. "ade sukan baru ke?"

patient tu pandang. "sukan ape?"

"sukan pijak bola"

dia pandang dgn muke agak lurus. aku pandang dgn mate ala2 innocent.

aku pelik dgn kes dia. dia pelik dgn statement aku.

"err...takde pape la"

aku geleng. trus blah. aku paham. bukan sume orang kenal care aku b'pikir.

sori patient katil 14E. otak anda celaru hari ni.


1 comment:

  1. Ha3 sukan baru , pijak bola :)
    Sumpahh mesty patient tu bengang dengan kita !

    ReplyDelete

Followers